Birthday

Happy Birthday to meeee. Egocentrisk.

Började dagen med att: Amma. Amen.
Detta följdes sedan av ett pip i telefonen. Grattis Karin, du var först att grattulera.
Funderade sedan på om det skulle bli någon fika på säng eller icke. Harklade mig lagom högt för att herrn som låg bredvid mig i sängen skulle vakna.
Han konstaterade fakta, makade sig ur sängen och ordnade till fika. Prydde brickan fint med röda ljus och ett lagom stort paket. Lyckan var fullständig.
Detta följdes så ledes av mer telefonsamtal, tex. av min mor o far som i vanlig ordning och precis lika falskt som förra året (förlåt mig mor och far) sjöng en grattis-visa över telefonlinjen.
Sen dök de upp och det blev tårta och paket.
Besöken avlöste varann. Karin var förresten även den som först var hit.
 "You'r my angel, my darling angel..."

Jimmys bror, mor och hennes karl var hit oxå. Teo tyckte om det- Mycket.

Efter en dags födelsedagsfirande så är jag helt slut. Det märks att man börjar bli till åren...

Moa- Inte bara En dag äldre idag än igår, utan ett helt År äldre.

Så kan det gå när inte haspen är på.

Kommentarer
Postat av: Anna

grattis i efterskott!!!! Har haft för många stressade gubbar i mitt huvud ett tag nu. Hoppas du hade en kanondag!
kram!!!! ps. han e bra go din lille!

2006-12-18 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback