Mediahora


Var kommer denna trötthet ifrån? Längtar varje kväll efter en sovmorgon, men är ändå den som vaknar först av alla i detta hus. How come?!
I natt har varit en hemsk natt med feber och halsont. Var kärlekskrank, men Jimmy tyckte att jag var för het.
Kul att man får vara het nångång, även om det är pga feber...
Så här fem månader efter en niomånaders lång graviditet med uppgång och diverse skavanker är man inte direkt bland top-tio ute på marknaden. Tur jag inte är till salu, inte ens för utlån. Upptagen så det skriker om det. Härligt!
Pratade med V förut ikväll, konstaterade att vi fortfarande är alldeles nykära, även om det kan variera i dos från dag till dag. Men oftast är det mer än mindre.

Har blivit en mediahora. Hemsk men sant.
Iof var inte jag med i tidningen igår, men Jimmy o Teo var. 
Jag var på radion, än dock om det så var Radio Berg! Haha.
Idag blev vi intervjuade av LT, have 2 buy the newspaper on saturdag. Ingen garanti att vi är med, förhoppningsvis bara Teo. Jag sa ifrån mig, får se om de respekterades.
Och den 12e eller 13e är Teo på med i ÖP tillsammans med de andra lussebullsbakande barnen.
Kanske ska ringa Aftonbladet och Expressen nu när man ändå är igång.

Trött som sjutton. Ska på middag ikväll. Spännande.

Vår Teo är den vackraste som finns- Så klart.
Är man kanske lite partisk som mamma?
Då tycker jag man kan få vara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback