Sparlåga

Går på sparlåga just nu, är rätt trött och tom i huvet men tyngst är nog mina ögonlock.
Vettatusan vad som var med pysen igår, han tvärvägrade att somna. Det tog en timme lite drygt innan han somnade. Hoppas det var en engångs grej. Eller så ska vi få igen nu för att han varit så snäll alla andra kvällar o nätter. Men när han väl somnade runt elva igår, ja, då sov han till halv tio i morse. Åter igen höll mina bröst på att dö, så idag prisar jag gudarna för bröstpumpen!
Nu sover han igen hur som haver. Tänk att man kan älska någon så mycket.

Hade en trevlig fika igår i Svenstavik, konstaterade att barn växer och tiden går- fort.

Förbannade mig sig igår över min lathet. Jimmy sydde gardiner, och jag tog inte kort! Kommer att få ångra mig resten av mitt liv. Nedrans.
Men gardinerna blev fina och det börjar likna jul i vårt kök.

Adjios.

Tänk att över hundra personer på en dag kan läsa samma blogg, men INGEN lämnar en kommentar?
Det där var en PIK.

Kommentarer
Postat av: Söstra

Snyggt skrivet syrran, kunde inte slita mig och har läst allt!!!! Nu måste jag natta barnen :)
Älskar dig!!!!!

2007-01-05 @ 21:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback