Teo's önskelista

Snart jul, och det är nästan så att jag bävar inför julafton. Jag längtar efter jul och älskar alla små lampor som lyser, julmaten, pyssel och släktträffar. Men. Tomten skulle jag klara mig utan, ja, jag vet att jag är 23år och fortfarande rädd för tomten. Ska försöka jobba bort rädslan så att jag med sanningsenlig röst kan säga till Teo att gubben i den röda kostymen inte alls är farlig.

Konfererade med min son idag, för att höra vad han önskade sig i julklapp.
Med fem månaders vishet i rösten svarade han att i år fick hans mor o far sköta hans önskelista.
Och Teos önskan är vår lag.

Så Teo önskar sig följande:

* Pengar till diverse bestyr längre fram i livet, eftersom han redan nu har ett eget "sparandekonto"
* En resesäng
* En barnstol som man hänger på bordet, som vi kan ta med när vi är ute på turné
* En pulka på ut i fall att snön behagar att dyka upp
* Tavlor till hans nya rum
* Kläder i stl 74 --->
* Prassel-bit/tugg-leksak
* En hel del mer, som hans mor o far inte kan komma på vid skrivande stund.

Nån annan småbarnsförälder som läser och har tips till en (snart) 6 månaders gammal pojk?


Kommentarer
Postat av: Sara

Leksaker som LÅTER och plingar! :) Alicia älskar!

Postat av: Hanna

Köp precis vad du vill gumman, det är ändå kartongen, pappret och snöret som är det skiojjigaste =) Puss och kram!

2006-12-18 @ 23:04:55
Postat av: Anonym

marängsvischen var faktiskt alldeles utmärkt god=)!=)/angelica

2006-12-20 @ 14:53:55
URL: http://saur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback