Good morning sunshine!

VAD gör man uppe den här tiden? Jimmy jobbar, Teo sover, jag.... Är vaken. Why? Jag borde sova, mina ögon kliar, undra om jag är alergisk? Ser ut att bli härligt väder idag. Glashalt och spegelblankt på vägen, kanske ska gå ut o spegla mig? Folk skulle tro att man var tokigare än vanligt.

Har sovit rätt gott i natt, men inte ryggen. Den jädras. Får svälja alvedon hela dagarna nu för tiden, så snart kommer jag bli sån där vandrande pillerburk igen. Finns tydligen inte så mkt att skriva om den här tiden på dagen. Har ju inte hänt ngt speciellt...

Har planer för dagen.

*Städa kontoret
*Städa sovrummet
*Städa toaletten
*Avmaska hunden
*Bada herr Teo
*Klura ut julklappar
*Pussa på Teo
*Gå på affärn
*Dammsuga kök o vardagsrum
*Torka golv
*Vattna blommor
*Tvätta kläder
*Vika kläder
*Ha kul!

Japp, det är inte bara o bara att vara hemma... Nån som känner igen sig?


Kommentarer
Postat av: Gudmor

Moa!!! Gud vad du är rolig!! Nu blev jag genast piggare i min vägran att göra något vettigt denna väldigt trista eftermiddag!
Tack för det! Älskar er massor!!! KRAM

2006-11-09 @ 12:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback