Inbrott


Vad är det för idioter som åker runt i krokarna?
Inbrott på skolan inatt- igen.
Vi som bor granne med skolan, jag som är uppe flera gånger per natt... Men inte i natt.
Vanligt vis går jag upp till köket och dricker vatten, och då ser man både dagis o skola.
I natt orkade jag inte, så jag tog vatten inne på toaletten.
När våran hund skäller brukar jag gå o kolla vad hon skäller på, eftersom att hon vanligt vis inte säger ett knyst.
I natt var det två svaga "voff"... Men jag orkade inte gå o kolla. Det var antagligen nån räv.
Men. I natt var det kanske inte det ändå... Våran hund skäller tydligen på IDIOTER oxå.

Teo sover... Och sover... Och sover.

Jag ska jobba ikväll... Första gången på FYRA år! Jösses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback