Jag äter gröt här! Stör EJ!

Jag äter gröt här! Stör EJ!

"Men KAN jag få äta utan den där kameran nån gång?! Förbaskade mammarazzi!"

Är ledig från mammaledigheten nu. För en kvart iaf. Teo följde sin far för att hämta symaskinen, tänk att gobben min överraskar ideligen, nu ska han till o sy julgardiner oxå! Kors i taket och tack gode gud för min händige karl. Måste nästan knäppa ett kort o föreviga när han sitter där bakom symaskinen!

Snart blir det lunch/middag med E och J, har gjort oss en tortelinigratäng. Hur enkelt o snabblagat som helst! Om nån vill ha recpet... Skriv en kommentar!
Om nån har något annat gott o lätt recept? Give it to me.
Om nån vill... Skriv en rad... Åjust det. Blueberrypay blir det kanske till kvällen.
Det är jag och Kisthi Tomita eller vad hon hetter... Det är hon o jag som blandar svenska med engelska. Bläasche.

Kommentarer
Postat av: Qaroliné

haha gud så sööt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback