My maaan

Hur länge sover mitt barn egentligen!?

Still sleeping.... Det börjar bli tråkigt. Han har sovit i fem timmar nu... FEM TIMMAR!
Vaaakna Teo! Bah! Han är fyra månader, näe, ännu mer, fyra och en halv månad! Han ska vara vaken då... Eller, klart pojken får sova om han vill...

Gahhh!! Jag blir FÖRBANNAD! HUR gör man för att bli av med "pop-up´s"? Jävla påhitt. Hinner inte skriva klart en mening innan tusen sånna poppar upp. Om jag tyckte att det var kul skulle det vara en sak, men nu är dom bara som ett irriterande moment. I-landsproblem, men dock, ett problem. För det gör mig irriterad.
Blah! Jag hatar att vakna på fel sida... Somnade i soffan. Vaknade av telefon, som alltid annars.
Jag har inget att vara sur över, jag får skärpa mig.

Jimmy är den vackraste karl mitt öga någonsin skådat. Yes, he's my man and I love him.
What a man what a man whata mighty man, yees he iiis...
Ikväll är det ingen Lisa Nilsson, ikväll är jag den där gruppen, ni vet... Som sjunger den där sången...
...Nynnar vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback