Tha week

Ska lägga upp nya kort. Men inte ikväll.

Så, nu är det fredag igen och ännu en vecka att lägga i bagaget. Minnet är fruktansvärt dåligt så jag minns knappt vad vi gjort. Men på en vecka har vi varit i Ångsta två gånger! Inte illa minsann!
Vi var dit senast igår fär Teos farmor fyllde år, så... GRATTIS FARMOR!

Många planerar för vad man ska göra i veckan.
Jag planerar helst efteråt, för då vet jag att jag gjort det jag skrivit upp...
(Måndags- minns inte vad vi gjorde.
Tisdags- var till Ångsta
Onsdag- Jag o Jessica var till stan
Torsdag- Ångsta
Fredag- HEMMA!)


Köpte oss en voxipåse gjorde vi oxå, så nu ska unge herrn sova gott ute i vagnen!
En voxipåse och en "lekfilt" men Laban och Labolina på, sweet!
Ville testa åkpåsen idag, för o se hur gott han skulle sova i den, och hur praktiskt den är. Har höga förväntningar. Men så idag när jag skulle lägga han i vagnen så var det på tok för många plus på temometern för att jag skulle vilja bädda ner han i den, även om det säkert hade gått jätte bra. Aja, bättre lycka nästa gång.
Han är så go om dagarna nu, gnuggar sig i ögonen när han är trött, så då stoppar man han honom i vagnen, å vipps så sover han! Så perfekt med carporten, för då kan han ju sova där även när det är busväder! Och ännu bättre är det att man kan dra in han i källaren o ha han innomhus om man skulle känna för det. Lycka.
En småbarnsförälder verkar se det mesta ur andra ögon. Knas, hur det kan bli. But it feeeels gooood!

Hormoner. Det hade jag en drös av i överflöd när jag var gravid. Och jag har börjat känna samma symptom nu igen. Precis som när jag väntade Teo. Mm.
Kräktes nån kväll. Brösten ömmade nån dag. Känslorna svallade. Och ikväll rann bägaren över. Jag började GRÅTA när jag såg IDOL.
När Johan sjöng/hade sjungit. Jag som inte ens tycker att han är nå vidare värst. Näedå, där låg jag i soffan o snörvlade. Tårarna rann o jag var tvungen att gå till Jimmy för att få lite tröst. Herregud. Vad är det med mig?!
Harklandes fick jag ur mig "Snyft, det var... jag vet inte, det var, det var bra på IDOL"... Sen gick det över och jag återgick till mitt gamla stabila jag.
Graviditetssymptom, som sagt. Men nu för att lugna klappande hjärtan. Jag är inte gravid. Teo ska inte få något syskon- Än.

Har stortstädat idag. Nu är det rent hus. Sovrummet, datarummet, hall nr1, hallnr2, toaletten, köket, vardagsrummet... Mmm, nice. Nu kan vi börja njuta av helgen.

Teo är förresten världens charmtroll. Fick "skolkorten" här om dagen. Lillpysen var ju bara 2,5 månad när vi tog dom, och nu är han snart FEM månader! Vart tar tiden vägen?!
Aja. Han var söt som socker. Ser ut som en gammal tandlös farbror. Me looove.

God Natt nu.

Jag saknar min syster I ...Vill att du ska komma hem från landet långt borta nu. Vi saknar dig.
Issa- KOM HEM!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är likadan, ömmande bröst, täppt näsa, hormonsvängningar, cravings och illamående. Men - ingen bebis, THANK GOD! Kanske bara hormonerna som börjar lämna kroppen eller nåt?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback