Drömkåken...?


Jaha, här har ni vårat kyffe i vacker sommarskrud. Det här var precis när vi köpte det. Nu är det lite mindre träd, en "järsgård" och lite sånt. Taket ska bytas, en större hall ska byggas, lite färg ska pyttsas på och sen får vi se vad som händer! Men trivs, det gör vi som fisken i vattnet en ljummen sommar dag.
Så nu SARA när du kommer o hälsar på, så vet du hur vårat hus ser ut! För vi längtar efter dig och A!
Teo vill att ni ska komma o leka med oss o hundvalparna!
huset

Tänkte lägga upp kort om insidan på skalet oxå, men ids inte idag... Får bli senare, eller aldrig, vi får se! :-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

åhh jag älskar att titta på hus och hem bilder!! Lägg gärna upp! Hoppas ni haft en bra påsk!

Postat av: Sara

HAHAHAH, jag kände den där piken som en påle i hjärtat!! :D
Vet du vad, jag ska fan engagera mig lite och boka in en resa - på .. hm. Kanske nästa torsdag! Då är allt kalasstök o sånt över! Låter det bra?

Vi ses ju på tisdagen då det är kalas för hela slanten!

2007-04-11 @ 08:17:59
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback