irritation

En irritation har borrat sig sakta in under skinnet på mig, och nu när den väl är där, ja, då vet jag inte vad jag ska göra med den. Inte för att jag gått och längtat efter att få vara irriterad, men har som känt att det varit något lurt på gång ett tag.
En irritation utan grund. Om jag kunde hitta skapelsen till denna fas så skulle problemet lätt kunna åtgärdats, men istället så har min hjärna valt att kasta den vilt omkring mig. En liten släng hit och en annan dit.
Så får du dig en skopa, ta inte åt dig- så mycket.
Jag misstänker att det bara har bubblat på, och vid en viss grad så kokar även känslor över. Nästan som mjölk, så fort man vänder ryggen till, ja, då har man det över hela köket.

Irritation is crawling up under my skin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback