Itt´nå

Idag lever ryggen loppan med mig, är stel som en pinne och varje rörelse gör ont. Har precis stoppat i mig min befrielse från ondo- piller på burk.
Ska ställa mig i duschen och hoppas på hett, hett, hett vatten! Sen kanske man blir mer människa igen.
Huset är tomt och det enda som hörs är klockan som tickar i köket och tangent-tryck. Torsten har smygit in och lagt sig på sofflocket. Jimmy får dåndimpen så fort en katt närmar sig våran gård, men nu är Jimmy och Teo i traktorn, så då får Torsten vara ett Jimmy-Teo-subtitut. Men så fort de kommer innanför dörren anar jag att Torsten åker ut.

Nej, får nog lägga mig raklång på soffan innan duschen. Hm. Man skulle ha haft en duschstol att luta sig tillbaka inne i duschen. Får bli ett senare projekt.

Oh, appropå projekt, igår kom vi på en massa saker vi vill göra nere i källaren... Relaxrum m.m, kommer bli finnemangpang det!

Oops, have 2 goooo.

Kommentarer
Postat av: Sara

Darling, gissa vem som ska stanna i svenstavik-hålan ÖVER natten i morgon!? Har ni vilda sistaapril-planer?? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback