Utedag! :-D

I måndags hade vi en SUPERhärlig dag här hemma!
I söndags bestämdes det att Jessia, Fabian, Nathalie och Adabada skulle komma o hälsa på, och senare på kvällen fylldes skalan på av att Veronica och Albin oxå anslöt.
Så då beslöt jag i egen hög person att kanske Anna och Ante ville komma oxå, sagt och gjort och måndagen kom, så även besökarna. Underbar lunch med vitlöksbaguetter fyllda med creméfraiche, skinka och rödlök o sen lite ost på toppen och skjuss in i ugnen! Veronica agerade kock i mitt kök, tack gode gud för det, för jag är född med tummen mitt i handen när det gäller köksarbete!
Efter måltiden avvek Jessica med "bihang", resten av oss tog en promenix och Ante slocknade gott i vagnen.
Teo och Albin fick sen sitta ute på sommar-mattan och mummsa kex o dricka vatten.
Albin o Teo Vad skiner mest, barnen eller solen?

(Klicka på bilderna nedan så blir de större)
 Nappflasketajm, Teo hade dock lite svårt att låtabli Albins flaska! Teo ville helst ha både Albins flaska och Albins kex, det hela slutade med att snälle Albin matade Teo. Det är en man med hjärta det! 
 

Livsnjutaren från Kvarnsjö!
Trollbarnen mummsar kex 

Men soliga dagar har sina trötta kvällar.... En trött pys tackar sina kompisar!
133835-116

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilka fina kort. Kanske du kan skicka dem till mig när du får tid. Kram.

2007-04-27 @ 07:31:26
Postat av: Pekka

Gud vilka söta små troll! Haha, man kan inte låta bli att le! Låter som ni har finfina dagar där borta där det är så mycket mark! Själv tog jag mig en sväng till Köpenhamn häromdagen för att hälsa på mina kollegor, och då beslöt dom sig hipp som happ att gå ut i strejk lagom tills jag skulle hem. Fiiint serru. Efter många om och med kom jag hem men jag kan säga att jag är fullkomligt slut nu efter 3 dagar med 180 på konstant telefonkö =/ Hur som, efter regn kommer solsken... nu är det ordning på torpet igen. Vore kul om vi kunde ses något här framöver, han växer ju så han knakar lillknatten =P
Ha det fint!

2007-04-27 @ 11:26:02
Postat av: Sophie

Hej Moa!! Fina bilder du har : ) Vet du, Teo är snart ett år gammal, och jag har bara fått träffa honom en gång, de e ju skandal! : ( Kan vi inte ses snart? Miss you..

2007-04-27 @ 22:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback