kort

Liten och stor, Teos bästa leksak är ju så klart den stora, stora traktorn!

På bron uppe i buan, så skönt i morgonsolen!
   Uppe i buan o busar med världens bästa momma!  

Shake that ass! Teo i fullt ös hos "faffar" i svensta!  

 Teo o vovven Asta som det är väldigt viktigt att prata med varje dag!
Bland det första Teo säger på morgonen är "Vovv Vovv" och peka ut genom fönstret, för att sen säga "heej Asta!"

 "Mamma, jag KAN faktiskt klä på mig själv! En tshirt här, en strumpa där, och en sim-puff där o sen är det klartt!"

Den vackraste som finns i sin bamse-jamas!
image197

Kommentarer
Postat av: Marina

Vad rooligt det är att läsa din blogg!
Vad stor lillen har blivit!!! Hoppas det är bra med Jimmys öga!
Ha det gott!!!

Postat av: Veronica

Vilka fina kort på lillen. Nu är det alldeles för länge sedan vi träffades. Har tänkt att ringa dig många kvällar nu men det blir aldrig av. Ska i alla fall ta mig i kragen och ringa Micke om fotograferingen nu, så då lär jag väl slå en pling till dig sen. Kram på er!

2007-08-15 @ 12:13:09
Postat av: Ecca

Blogga mera!

2007-08-20 @ 16:53:21
Postat av: Emma Thoren


Hej Moa vad roligt det är att läsa din blogg..du är riktigt duktig på att skriva så det blir intressant och roligt.
Hoppas det gå bra med jimmy!
Ha det bra familjen.

2007-08-22 @ 22:12:47
URL: http://emerentiass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback