Min stackars Jimmy

Ligger på sjukhuset i Umeå. Blä.
Så allvarligt trodde vi då abslut inte det var igår kväll när vi åkte in till akuten för att försöka ta bort en sten som han fått i ögat när han röjde på skolan.
Men sten satt som... Just sten. Gick inte att rubba. Så med lite bedövning o massor av droppar kunde man plocka ut den med en pincett. Otäckt var det.
Men sen såg farbror doktorn att det inte riktigt stod rätt till med ögat... Hornhinnan hade börjat lossna, en blåsa hade bildats å nån blödning av nå slag. Så han blev inlagd för att idag åka upp till umåe... Tror han ligger på OP nu, för jag har inte fått tag på han nu på eftermiddagen.
Han blir kvar där uppe några dagar och sen väntar några veckors sjukskrivning... :-(

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hu jeda mig! Det där lät inte alls bra, hoppas karl´n din blir bra i ögat snart! Kram/Madeleine

Postat av: Sandra

Oj stackars Jimmy, hälsa han från mig!

2007-08-06 @ 22:41:10
URL: http://nogg.se/sandragoransson
Postat av: Sara

Shit MajBritt.. Får han gå med piratlapp på ögat sen? Kolla upp försäkringar på en gång, från en del bolag blir man ersatt bara för att ha varit inlagd på sjukhus. Vet att TryggHansa har så iaf. 200:-/dygn eller nåt. Och 600:-/om man blir inlagd "akut". en liten krona som plåster på såren! :)

2007-08-07 @ 10:07:02
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback