Med sorg i mitt hjärta

Det är med sorg och Subaru i mitt hjärta jag skriver detta inlägg...Med sorg i mitt hjärtaZXZZSAA
Efter snart ett år tillsammans ligger hon nu utblottad på internet. Jag trodde aldrig detta skulle hända. Inte ens i min vildaste fantasi kunde jag tro att min subba skulle bli utvikningsbrud på Blocket.
Men nu finns hon där.
Det känns naket och kallt. Snart ska någon annan få sitta bakom ratten, ha foten på gasen och styra  mot okända mål.
Historian om Subban är snart slut, vi är inne på de sista sidorna i våran självbiografi, boken kommer kanske att finnas o köpa på närmaste Statoil eller Shell-mack. Leta efter titlar liknande: " Jag & Subban".

Men där Subban försvinner tar Skodan över.
Jag känner redan nu att det inte kommer bli lika, inte samma connection. Men dock, det får gå.

Jaa, med sorg i mitt hjärta får detta vara Subbans sista hejdå i denna blogg.
Ni som ser eller möter henne på vägen kan ju tuta, eller kanske blinka till henne. Hon tycker om uppmärksamhet.

Snäll och skötsam bil är alltså till Salu.

Kommentarer
Postat av: Tockeran frösöstårs

hahaha, goddamn vad du är skön! "jag o subban" Besste!

2007-03-01 @ 13:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback