Teo + Ada= SANT

Teo har finbesök av sin tjej Ada!
Vet inte vad Ada tänker, men antagligen sjunger hon på låten "Ta mig långt här ifrån, långt härifrån *klapp klapp*
 133835-38

Ada läste oxå om bloggen där Jimmy ville ha en liten Anja, så för att flirta in sig lite extra hos blivande/nuvarande svärfar så kommer här.... Sälen a la´ Ada!
133835-37

Ehh... Mamma...
133835-36

...Det, ja, luktar lite konstig här...
133835-35

Ska bara sniffa liiite till för att vara säker....
133835-34

Inte konstigt pm Ada är lite kluven över om hon vill åka långt här ifrån, eller om hon vill vara kvar.
Hur som helst har hon kammat hem 10p hos svärfar idag!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Så det är så hon ser ut!! Vad otroligt söta barn!! Dom ser förälskade ut, hjälper varann med diverse problem som dofter ?!..*skrattar* Det var skoj att se!

Postat av: marini

söta bilder...jo jag har en sån här jag med...bara bra med mig..
hörde att ni kommer till högglunda i helgen.. hoppas allt bra med er.
kram

2007-02-23 @ 10:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback