onsdag

Men idag ska jag minsann ta kort! För nu har jag köpt sproijlans nya batterier, så baske mej om inte kameran vill funka nu då!
Karin har tagit in här i huset, fått låna duschen o sen blivit serverad lunch. Hon borde vara mig evigt tacksam. Så därför håller hon på o plockar av bordet nu. Och sen ska hon koka kaffe- riktigt kaffe.
Efter det får vi se vad som händer. Kanske issa kommer o hälsar på en sväng. Hon är ju ändå hemma från Oslo nu. Men åker igen på lördag, å vi har inte hunnit vara uppe i buan nånting... Men, men. Hon kommer ju hem fler gånger!
Dessutom har hon börjat med en skum sak, man kan tro att hon bor i usat  för, när man avslutar ett telefonsamtal med henne, börjar med att säga puu, hejdå. Så hinner man bara säga "puss", resten av meningen får man säga till kopplingstonensom betyder att hpnlagt på- utan att säga hejdå.
Konstigt, men jag tycker om konstigt, så det gör inte så mkt. Ska ändå reta henne lite för det när hon kommer hit. Kanske jag bara ska svara på halva frågor, och sen låssas att jag lagt på dövörat... Nja. Vi får väl se.

I morgon ska pysen på 1-års kontroll med undersökning o vaccination... Och dessutom fika med V o A!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och Gabriel har kollat igenom alla dina bloggar,men mest kikat på bilderna. Vi har kommit fram till att Teo är den sötaste lilla pojk som finns! Gabriel tycker bäst om bilden där han har hörselskydden på sig. =)
Skynda dig hem från Fanbyn nu så i får mysa lite. Massa kramar o pussar från Isabelle o Gabriel

2007-07-18 @ 17:27:13
Postat av: Sara

Jag vill också träffa Issa. *mutter*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback