Viruset Pucko.


Klicka på bilderna så blir det större....

 Pappa o Teo badar i badet, i vårat hus har man garanterat minst 30 grader varmt vatten! ;)

 "Men Teo, varför går inte du och leker med de andra pojkarna?" "-Ne, jag sitter hellre här, och luktar på maskrosen!"

 Teo på väg mot nya äventyr uppe i buan, underbara ställe!

 Lilla Ea-Pea filosoferar i vagnen 

 Teo på grillfest i Klövsjö! Alldeles, alldeles uuunderbart var det!

Så, där var det lite kort att kika på!

Sitter som på nålar och är fly förbannad över att det finns vuxna människor som beter sig som riktiga snorungar! Alla våra valpar är såld, men två är ännu inte hämtade. En av dem skulle en ung herre hämta förra helgen, kom han? Nej. Ringde han? Nej. Men vi ringde, och han skulle kommer på onsdag (idag) istället, för han hade blivit förkyld.
Jaha, dagen idag kom, han skulle dyka upp kl.11. Kom han? Nej. Ringde han? Nej. Men vi ringde och han svarade, han skulle komma på kvällen istället, runt 20-21 nån gång. Kom han? Nej. Ringde han? Nej. Svarade han när vi ringde? Nej.
Jag blir så förbannad, vad vinner man på att jävlas så där? Såvida det inte har hänt ngt längs vägen som gjort att det blivit så här, så kan jag inte hitta nån annan ursäkt än att karln lider av viruset Pucko.
Så nu har vi en valp till salu igen.

Men nu till nånting mycket viktigare och roligare. Jimmy låg i soffan nu på kvällen, jag satt i andra änden av rummet o tittade på när Teo lekte med pilatesbollen. Så tittade han på mig, sen på Jimmy, knuffade iväg bollen och GICK!
På-riktigt-gå kan han nu, vårat bästaste bästa glädjerus!

Men nu är det natt, är ju en dag i morgon oxå!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va roligt med mycket bilder... Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback