Foto, Kort, Bilder....

En bild säger mer än tusen ord.... Hur många ord säger då tio bilder? Helt klart alldeles för många ord för mig att räkna. Men se och njut!
Och.... Klicka på korten så förstoras de...
Mamman o pappans kryp i hallen... Glad i hågen en lördagsmorgon!
Nya favvo stället att leka titt-ut på! 
Färdiglekt i duschen! 
...Eh, mamma... Jag tänkte bara ringa, lite... Kanske till mormor, eller kanska....Ada, om jag får?
Åh! Badkalas i diskhon hos pappas Momma o Poppa!
IInte alla i den här familjen som får plats i diskhon kan jag tala om!
 Mmmm, efter en skoterdag ute är det gott med lite mat!
 Utanför fönstret hos momma o poppa
 Fikapaus på skiftestjärn. Teos första skotertur.
 Fluriga mamman tackar för idag.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åhh vilka härliga och fina bilder!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback