nada

God Förmiddag å trogna läsare!

Ute är det super härligt väder med lagomma minusgrader, värmande sol och uppiggande frisk vårluft!
Ute ligger Teo i vagnen och sover, han är inne på sin tredje timme av sömn.
Inne ligger J utslagen i soffan och tittar på "Äppelkriget" på tv4 film. I ett annat hörn av soffan sitter jag och väntar på att han i vagnen ska vakna.
Tänkte att vi skulle åka till Klövsjö o titta på när dagis/skolbarnen åker skidor och att Teo skulle få åka lite pulka oxå. Men först måste han vakna och äta lite lunch... Tittade precis till han med det ser dock inte ut som om han har några planer på att vakna än på ett tag. Lilla godisbiten.
Han har blivit en hel del mammig nu på slutet, ska sitta i knä, mysa och pussas. Riktigt härligt! Men ska nog lämna han med farsgubben nå dagar när han frisknat till, så de får lite pappa-pojk-tid tillsammans utan hönsmamman.

Åter till vädret och planerna för dagen. Första planen var ju att åka till Klövsjö, men andra planen som kanske blir den första just nu, det är att vi får åka pulka här hemma för att sen åka iväg på någon liten utflykt. Vi får se vad det lider. Celebert sällskap får vi iaf av Karin, det är spikat och bestämt!
Sen i eftermiddag blir det nog en tur upp på ridhuset för att se när gruppen har sin lektion. Lite surt att behöva stå på sidan om och titta när det enda man vill är att få vara med... Aja, bättre att få komma dit o se än inget alls iaf. Och hur lite jag än vill erkänna det så har jag faktiskt blivit bättre sen jag slutade med ridningen... Vaknar inte längre om nätterna och är förlamad, så jag får nog vara glad åt det... Men känseln i vänster sidan är fortfarade konstig, som om jag har tandläkarbedövning i hela vänster kroppshalva. Äckligt.

Äh, slut för nu, tack för nu...

Ska väcka mitt barn i vagnen, nu är det färdigsovet.... Om jag nu har hjärta till det... Tror inte det...

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är trogen!! Kollar flera gånger om dagen! ;)

Postat av: Sara

Jag är trogen!! Kollar flera gånger om dagen! ;)

2007-03-20 @ 22:19:14
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Sara

Jag är trogen!! Kollar flera gånger om dagen! ;)

2007-03-20 @ 22:20:08
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback