Ångsta

Sitter uppe i Ångsta hemma hos pysens bästaste farmor, dagen började väl lite si så där med mina humörsvägningar, men slutade dock rätt okej när vi väl var iväg. Så nu börjar helgen.
Men ingen frukost blev det, men däremot en dusch som gick på fem röda och luddrande skum över hela duschen, kanske för att jag gnuggade hårbotten för att få bort all skit som snurrade i mitt huvud. Humöret blev faktiskt lite bättre och jag aningen fräschare.
Men hur som haver, nu sitter vi här uppe i Ångsta, har fikat gott bröd och kaffe. Skönt!
Riktigt härligt att få komma hemifrån en sväng, att få släppa vardagen och att Teo får träffa farmor med tillhörande bihang så klart! En riktigt höjdare!
Hur kvällen ska sluta är inte riktigt kartlagt ännu, men jag vet att det ska bli 25-års kalas med världens bästa pingla, sen får vi hur det blir. Vart eller hur vi ska sova. I skålan, i ångsta eller i grytan? Ja, buden är många, lika så viljorna. Eller, näe, jag vet inte, en säng och ett täcke sen är nog hela familjen nöjda!

Nu ska vi susa vidare för att hitta lite hundmat och annat kollijoks!

Kommentarer
Postat av: Sara

Är du säker att du inte är på smällen igen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback