another day

Åh vad jag blir glad av kommentarer, tänk så lite det behövs för att cirkeln ska vända!
Skrattade lite lagom när Veronica ville att jag skulle skriva lite om glömska, och att hon dessutom tagit med sig ett extra par badbyxor på babysimmet idag. Haha.
För tre gånger sedan sprang hon efter mig när jag var på väg ut till bilen, kollade på mig, andades ut o sa att hon bara ville kolla så att jag hade Teo med mig, historian bakom det var nog en o annan glömd sak, som jag glömt nu.
För två gånger sedan hade jag glömt det mesta, ja, faktiskt hela väskan. Så jag fick låna baddräkt av simläraren, badbyxor till Teo av Johanna, handduk och blöja av Veronica... Och säkert nå mer, som jag förstås har glömt.
Idag glömde jag bara Teos duschcreme. Jajustja, den har jag glömt förut oxå, men den här gången var det en annan duschcreme, så klart. Så nu har jag i loppet av fyra veckor glömt en hel del saker.
Mitt minne kostar en o annan slant för mig, men för tillfället är det gratis om nån vill ha det?

Måste koncentrera mig på DHW nu, can't miss it.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jadu det där minnet är inte att leka med, jag lider av detta varje dag då jag ALLTID letar plånbok,nycklar och mobil och såklart Lovas Napp och Casper filt...

Postat av: C.

Kan just undra vem Atle brås på...:)

2007-05-16 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback