Arg!

Hur många fula ramsor kan du?

Just nu skulle jag kunna hitta på hur många som helst, som näst intill enbart innehåller stygga ord.
Men jag hoppar över det. Kan nog knappt stava till allt heller, och skulle jag få för mig att skriva ner allt som
far runt i huvudet på mig, så skulle antagligen det här bli den längsta bloggen någonsin.
Men jag är arg. Jag är arg på vädret, på datorn, på stöket, på disken, på bilen, på tiden, på dygnet,
på allmänheten, på telefonen, på datorn, på maten, på internet, på idioter, på katten, på hundmaten,
på minnet, på blommorna som dör, på... ja, på det mesta helt enkelt.
Har varit hjälplöst sur i snart ett dygn. Igår var jag till o med sur för att Jimmy frågade för mycket, men sen när han inte frågade om jag ville ha en smörgås, ja, då blev jag arg för det.
Fick bara svaret "Du tyckte ju jag frågade för mycket". Jo, förvisso, men då hade ingen av frågorna innehållit orden "vill du ha en smörgås, älskling?". Typiskt att jag ska va så himla lätt att leva med...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men gumman, livet är bara för härligt!!! Men är det egentligen så konstigt att du är arg då.. Du har en ettåring som säkert stör din sömn, du har ont.. osv. Ibland är det tillåtet att vara arg på allt å ingenting! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback