Ego

Haha, har precis stoppat pysen dit i sängen. Stängde dörren och gick där ifrån, inte ett knyst hördes o jag förstog att han var riktigt trött.
Satte mig i köket och hörde hur det skrattades innifrån hans rum. Sen hörde jag ett försök till ett egenhändigt samtal Teo-Teo emellan, och sen ännu ett skratt.
Slutsatsen av det hela blir ändå att han är lite lik sin mor i alla fall. För hon skrattar oxå, pinsamt nog, mest åt sina egna skämt. Kul att han får ärva mina bästa sidor... Rumpnisse-looken och att skratta åt sina egna skämt.
Skilnaden är väl att han är söt som rumpnisse lookalike och helt underbar när han skrattar åt sig själv,
medan jag inte alls klär som rumpnisse, och är mest pinsam när jag skrattar åt hur rolig jag själv tycker att jag är.
Måste nog bättra mig på den punkten. Men som sagt, är man ensammen hemma om dagarna så får man göra det bästa av det. Så här går jag och drar kluriga vitsar mest hela tiden för mig själv, bara för att få skratta lite!

Jimmy är fortfarande o jobbar. Jag såg skymten av honom runt halv ett idag då han var hem på rast, la sig i soffan o försökte sova, aningen svårt när jag var lite av en klängapa o ville kramas, men efter en stund gav jag mig o han fick slumra en kvart. Sen såg jag han nog en halvtimme till vid middagstid... Och sen ännu en halvtimme när vi var bort o hälsade på E & J... Få se nu, det blir ju ändå... 1,5h nästan! Not bad, not at all bad!
Längtar efter han nu...

Och valparna då... Har varit ute o pysslat med dem mest hela tiden idag, skönt! Fick genomlida hagel, snö, regn, blåst och en smula sol.
De flesta yrväder är såld nu, finns en hane kvar... En sockersöt liten sak.
Bra spridning har det blivit på dem oxå. Från Vilhelmina i norr till Loos i söder... Och alla verkar få kanon hem! Känns så skönt!

Nej, nu går icke detta längre!

Adijos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback