lista

Jag gör som Sara E säger och svara på listan så klart! :-D

1. Vad är total lycka för dig?
    När man kan andas lätt, skratta åt livet och få njuta av Teo!

2. Vad förvånar dig mest med ditt vuxna liv?
    Att jag ens lyckats bli vuxen, det trodde jag ALDRIG.
    Men å andra sidan, när vet man att man är vuxen?

3. Mitt liv skulle bli lättare om?
     Jag visste att jag alltid skulle få ha det lika bra sen som nu.

4. Min hemliga last?
    Oj, det är många. Är diskmaskins-störd. Är fruktansvärt noga på hur man ställer in disken,
de måste stå i rätt ordning. Sen när den ska plockas ur så måste öronen på kopparna stå åt rätt håll,
färgerna på muggarna måste stå om vart annat, så att tex två gula muggar inte står brevid varann... osv.  

5. Vad i ditt utseende är du mest nöjd med?
     Jaa, vad kan det vara. Öronen kanske, för de syns inte så ofta.

6. Oanad talang?
     Talang... Jo, min oanade talang är nog att jagkan hålla reda i ett kaos.

7. Världens viktigaste fråga just nu?
     Efter en dag på dagis så måste det helt enkelt vara "Varför?", för den frågan har jag fåt 1382 gånger idag.

8. När drar du en vit lögn?
    Jag har slutat med det, för drar jag en sån så måste jag komma ihåg vad jag sagt,
och det är då helt omöjligt.

9. Vilket var ditt första jobb?
     Dagisfröken. Om det inte räknas med den gången jag ritade teckningar o försökte bli nya Picasso vid fem års åkder? Den försäljningen gick dock inte så bra.

10. Vad är det bästa som kan köpas för pengar?
       Oj. Godis när man bara måste ha?

11. Vilken egenskap är du mest nöjd med hos dig själv?
       Kanske kan det vara att jag oftast är glad och tollerant.
Kramsjuk och snäll...

12. Mitt bästa köp?
      Huset!

13. Vilken pryl kan du inte vara utan?
       Datorn.

14. Vad bjuder du på om du får oväntat besök?
       Säger som Sara- Sällskap. Och sen lägger jag på en hel hög med prat!

15. Vad får dig att inte vilja kliva upp ur sängen?
       Om jag måste kliva upp själv medan Teo o Jimmy fortfarande sover,
det tar emot.

16. Vad är du mest stolt över i ditt liv?
      Teo, Jimmy och vårat liv tillsammans!

17. Vilka vill du ska svara på dessa frågor mer än du?
 
Sara Å, Madde M, Karin S....

Kommentarer
Postat av: Karin

Moa, jag gör inte sånt.. Det vet du!

2007-05-24 @ 17:51:21
Postat av: Madeleine

Ska fylla i snarast, men det får bli imååååra! hehe! Listor är såååå skoj! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback