Periodare

Jag har fatställit i min tystnad att jag är en periodare, men med väldigt korta perioder.
Så nu sitter ni där vid datorn och undrar vad för sorts periodare jag är, och det ska jag tala om för er.
Jag är den nya sortens periodare. Jag är en humörperiodare.
Pendlar mellan det mesta, och det är verkligen upp som en sol och ner som en pangkaka.
Jimmy tycker väl att det är så där kul. Jag tycker oxå att det är lite si så där, inte mitt bästa!
Jo, solen är mitt bästa, pangkakan mitt sämsta, jag som inte ens tycker om att äta den vidriga maträtten, ska nu bete mig som den. Blä.

Vet inte vad som hänt med bloggen, men helt plötsligt har både den röda och blåa linjen rusat iväg, vilket tyder på att läsarna ökta. How come? Roligt är det ju iof.
Men jag som inte tål att vara nyfiken sitter nu här o har inte en aning om vilka ni är, mer än en handfull som jag snabbt kan räkna ut i huvudet.
Jag är allergisk mot min egen nyfikenhet.

Min karl ligger däckad i soffan sen någon dag tillbaka, nå trixit med ryggen. Så skulle en okänd människa se honom bakifrån, skulle de nog genast ringa närmaste ålderdomshem och fråga om de har nån rymling uti farten. 27år gammal, men ser ut som någon som fastnat i en mangel.
Men i morgon ska han nog få komma iväg till farbror doktorn, vi hoppas på att han kan föryngra min man med ca 70år.


Kommentarer
Postat av: Ecca

jag bara undrar... hur smakar en panGkaka? ;P

2007-05-14 @ 22:33:53
Postat av: Madeleine

Jag läser men det visste du säkert redan =) tiiihi!

Postat av: Sara

Och jag läser också... :-)

2007-05-15 @ 01:29:07
URL: http://sascha.blogg.se
Postat av: Erika H

Jag läser:)

2007-05-15 @ 13:24:04
Postat av: Sara

Me too darling..

2007-05-15 @ 14:48:42
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Veronica

Är in och kikar mest varje kväll och hoppas på nåt nytt roligt att läsa.
Tycker du kan skriva lite om glömska också =)Hade faktiska packat ned ett extra par badbyxor i badväskan idag ;)

2007-05-15 @ 19:32:18
Postat av: Anonym

Jag läser också=) Hörde att ni skulle ta över farmen i skålan?

2007-05-15 @ 19:39:44
URL: http://saur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback