Rida, rida ranka

En sån dag, en sån där heldag!
Åkte iväg till Vemdalen i morse för att nån timme senare få kuska iväg ut i skogen på hästryggen. Annica fick sin 25-års present av mig och Mia, som bestod av en tur på tre timmar.
Mia kunde inte vara med, synd, men vi får göra det en annan gång!
Jag, Annica, Linda och Titti blev iaf tilldelade varsina hästar, sadlade o red iväg. Å va härligt det var!
Natten till idag verkligen öste regnet ner, men under hela vår ridtur hade vi vädret på vår sida. Efter som vi i gruppen var så duktiga (wohoo) så fick vi rida en extra sväng och med bra fart nästan hela tiden!
Jag glömde dock ta värktabletter innan vi gav oss iväg, trodde att jag skulle gå av halvvägs, men det funkade fint. Det var inte förenst jag kom hem o la mig o soffan som jag kände att jag hade en rygg där bakom framsidan.
Men nu så har jag tagit mig en tablett, så nu är det bra.
Har lämnat Teo hos C o F för natten,  jag o Jimmy ska iväg på lite galej o ha sovmorgon i morgon...
Men inte bara det, när jag kom hem idag var huset städat o fint- TACK Jimmy!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

OJ en sån karl du har, städat hem är ett av det skönaste man kan komma hem till! =) Min diskar väldigt bra iaf hahha! Hoppas ni får en trevlig kväll med galej och en skön sovmorgon imorrn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback