Lite depp

Men, lite surt är det ändå. Har lixom gått hela kvällen och känt mig lite så där halv-buttrig, gnällig och, ja, lite lagom sur. Men ändå hållit mig från att vara otrevlig. Jag har haft en känsla av bitterhet, irritation och missnöje. Men ändå inte kommit fram till varför. Det har bara funnits där därför.
Så kom tanken- aha! Ta och skriv av dig på bloggen, muttra, skäll, gapa, var spydig, skicka gliringar och pikar. låt djävulen i dig tala.
Visst, loggade in på blogg.se, i samma veva pep det i telefonen. SMS- från helvete. Tänkte jag.
Öppnade telefonen... Sara med bäbismagen! Och i samma sekund försvann alla de där ilskna idéerna jag hade. Konstigt att det som nyss fanns inte längre finns. Som tex. min hunger, den var inte alls här nyss. Nu är den här ordentligt. Typiskt.

Men jag känner mig ändå lite depp...

image207

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback