Skabbigt.

Haha, jo Karin, jag sa för nån vecka sen att jag ville iväg å sola,  för att slippa vara så blek och glåmig, men om jag ber dig sola först, så kanske du tar upp de elaka djuren innan det är min tur? Dessutom blir det ju dubbelt tvättat när både du o jag tvättat det. Lite mer säkert känns det som.

Och Kajsa, nog finns det fler sätt att få skabb! :-D
Men eftersom att jag var i Åre under rehab i fem veckor o inte träffade så många kunde man rätt säkert säga att det kom ifrån solariet... Men annars kan det ju smitta genom ett vanligt handslag. Sexuellt umgänge. Ja, hudkontakt. Det är ingen direkt hög flirtfaktor på att skicka ett sms med texten "Du borde testa dig.... Mot skabb".
Men inte genom kramar, för skabb får man tack o lov inte ovanför halsen. Dont ask me why.

Och för det tredje. Nu slutar vi prata skabb. Det är faktiskt  ä c k l i g t.

Kommentarer
Postat av: Karin

Så vad är jag? Din försöksperson? Men du vet, jag har ju aldrig haft det så jag vet ju inte hur de känns! Ha! :)

2007-10-09 @ 16:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback