Spännande!

Vi har beställt en resa! Ska bli så... Annorlunda, roligt, spännande och härligt! Det är nästan så att man vill börja packa eller köpa grejer inför den redan nu!
Jag, Jimmy, Teo och resan. Vi fick biljetten här om dagen, så nu är det bara att förvara den på ett säkert ställe. Så den 17 juni bär det av! Vi får hoppa att det går bra med lillpysen å allt, men då är han ju nästan 2, så det blir nog roligt för honom oxå!
Å gud så spännande. Resans mål är ännu hemligt. Men det är något av det vackraste man kan få uppleva, om man frågar mig. Ett annat land. Andra dofter. Andra ljud. Något nytt att se.

image205

Kommentarer
Postat av: Sara

Åååh va skoj! Jag vill också resa! Tror faktiskt att vi också tar något nästa sommar, så skippar jag New York. Åker hellre med min fina familj!! Saknar dig..

Postat av: C

Ser fram mot att få följa med på resan;)Älskar er! pussar o kramar sys o barna

2007-10-21 @ 12:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback