Utmaningen Vanor/Fakta

Har blivit utmanad av Sascha. Dina ord är min lag, so here we go.

Lite fakta om fröken Andersson.

1. När jag var liten rymde jag o en killkompis från dagis, vi trodde Sadam Hussein krigade här i byn (I själva verket var det militärövning). Men vi rymde, tog med oss ett paket Ballerina-kex och klättrade upp i ett träd. Där skulle vi sitta och bli nya Adam & Eva hade vi bestämt.

2. Jag är livrädd för duvor och tomtar


3. Två personer har slagit vad om att jag är lesbisk, en av dem var Lotta Bromée.


4. Jag har försenat ett helt flygplan på väg från Frösön till Egypten, fick skjuss av en polis från frösön in till stan för att göra nytt pass, mitt var för gammalt. Fotning, passmakeri och penga uttag, från frösön till östersund till frösön. Allt tog 30min, lika länge som 200 irriterade semesterfirare fick vänta på sin semester.

5. Jag har skämtat om en sur lärare, som senare visade sig sitta sätet framför mig just då. Veckan efter fick jag byta lärare av nån anledning.

6. I vårat skafferi måste allt stå i storleksordning. I diskmaskinen och porslinsskåpet ska det stå i storleksordning och med rätt färg breve varann. Annars blir jag gaaaalen.

7. Jag har smittat ner en kille med skabb. Vi kallar det för en skabbig date.

8. Jag har friat till världens vackraste Jimmy inför 300pers.

Nu utmanar jag...

Madde M, Sara Å, och Sandra G


Kommentarer
Postat av: Sara

FAN jag blir alltid utmanad .. måste väl engagera mig lite då! ;)

Postat av: Sara

Skabbig date... hahaha. Det var riktigt roligt. Jag trodde jag hade skabb en gång och gick och köpte sån där salva, vilket slutade med att jag skuttade runt i lägenheten med svidande kropp, haha. Ha en bra dag! Kram

2007-09-03 @ 22:48:35
URL: http://sascha.blogg.se
Postat av: Madeleine

nämen sedär ja! Då antar jag utmaningen! =)

2007-09-06 @ 15:55:31
URL: http://www.madeleinemattsson.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag har alldeles för dåligt minne för sånt, hur kunde du ens utmana MIG =)Du borde veta bättre... Du skulle skriva min bättre än jag själv!! Rolig läsning, kram stumpan!

2007-09-07 @ 22:00:46
URL: http://nogg.se/sandragoransson
Postat av: Kajsa

Men Moa min! Nu får du ju ta och uppdatera litte! :) Så man får veta vad som händer i Skålan, men framför allt med er!
Puss & kram till er!

2007-09-18 @ 09:06:45
Postat av: Anonym

Hahaha.... Tänkte på skabb-historien för inte så länge sen. Och har saknat dig riktigt mycket på slutet, med tanke på att min lägenhet den senaste veckan förvandlats till något som liknar det kaos som en gång ständigt befann sig på Tullgatan 8. ;-)Jag Saknar Er!! Massa Kärlek /syster

2007-09-18 @ 12:59:46
Postat av: sara

SKABB!? Hur gick det till?

2007-09-20 @ 12:24:33
URL: http://siolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback