Åh!

Jag är så trött på det här! Bläää.

Förutom det så är jag trött i allmänhet. Är det meningen att man ska vara så här trött när man är gravid? Äsch, jag var ju precis lika dan när jag väntade teo, skillnaden var bara att man var ensammen då och hade inte alls samma förpliktelser som nu. Nu vill man ju inte lägga sig o vila när pysen är vaken, det händer så mycket och man vill vara med varje sekund!
Som idag när han ivrigt försökte trampa sig fram på sin trehjuling som han är alldeles galen i! DÅ vill jag ju orka vara med, och då är jag med. Men med en massa trötthet. Blä för den.

Bäbisen i magen är förresten rätt rolig, jag är jätte nojig den här graviditeten, så rädd att nånting ska vara galet eller att nåt ska gå på tok. Det lixom gnager... Så allt som oftast måste jag sätta mig ner och känna på magen, och njuta av sparkarna å knuffarna som håller på där inne. Och så fort jag lägger en hand på magen så får jag ett svar. Jag är alldeles förälskad i det lilla livet där inne, guuuud så jag längtar!
Små, små bäbisfötter. Små, små grimaser. Små, små läten. Små, små, stora stunder av obeskrivlig lycka.

Tisdagkväll är det nu alltså... Ska skiva upp lite melon, försöka orka titta på desperate housewives sen lägga mig.
Jimmy är iväg o hämtar en släpvagn i Höglunda, så han är nog inte hemma fören mitt i natta han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback