blandat

Å så skönt, nu så här på kvällskvisten när dagen är förbi och sängen ser så där lockande härlig ut. Hade besök av pysen i våran säng i natt, runt halv två kom små tassar tassande för att få sova vidare hos oss. Kan ju säga att det blir märkbart trångt i sången nu med mig, magen, teo och jimmy... Men så är ju äntligen gästrummet färdigtapetserat, men dock inte färdigmöblerat. Det blir nog vilken dag som helst!

Idag har det varit fullt upp från morgon till kväll, jag o pysen klev upp straxt innan sju medan pappan fick sovmorgon till åtta, dessutom med frukost på säng! Men det är han värd, pappan i huset!
Efter att han klivit upp tog jag bilen o susade mot Kvarnsjö City för att gå igenom barn-förstahjälpen. Ute föll snön ner lite titt som tätt, men senare fram på dagen kom solen och man kände hur våndan smög sig på över att man inte fick sitta ute och avnjuta solen. Men, men.
Kursen var bra iaf och jag är lite visare och förhoppningsvis aningen tryggare o säkrare om det skulle hända ngt som kräver att man ska kunna mun-mot-mun osv. Känns bra re´.

Pysen o pappan har sågat, fräst och åkt rallybil idag... Lät som om dom haft en heldag och varit ute varje minut, förutom under lunch o fika pauser.
När jag sen kom hem åkte vi bort till C&F, Teo var överlycklig över att få träffa V, även om de leker bäst i olika rum ;-)
Där bjöds iaf på grillat som var huuur gott som helst! Mer mat ge mig... Efter det middagskalaset åkte vi vidare till ett annat kalas, nämnligen ett barnkalas hos TW. Där blev det fiskedamm och tårta, men teo var mest imponerad över alla traktorer och crossar som de hade där hemma... Han hamnade nog i himelen för en stund!
Lagom trött var hjärtat när vi kom hem o somnade bums i sin säng, när han slagit igen sina ögon så knackade det på dörren å onkel kom på besök, efter ett tag dök även TG upp, drack lite cola, pratade o sen försvann dem. I samma veva försvann min karl ner till traktoren... Men nu är han hemma igen å vi ska hoppa i säng! I morgon blir det sooooooovmorgon!!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback