Det lixom bränner...

Vet inte vad det är som gjort sig sambo med vårat gryn i  magen, men det är en otrevlig känsla, som en konstant halsbränna i magen, som lite då och då ger mig kramp... Eller hååårda sammandragningar?
Jag har inte en aning om vad det är, men det känns obehagligt. Så for jag är uppe blir det så, eller om jag ligger på rygg. Håller jag mig liggandes på höger sida så går det helt ok... Skummelt.
Men knytet håller igång, han sparkar o har sig för fulla muggar, men ändå inte lika mycket som förut... Kanske för att jag ligger stilla mer nu... Blä.
Jag vill att det ska bli maj/juni och att bäbisen är här hos oss... Funderar på att packa BB-väskan idag, men jag har ju heeelt glömt bort vad jag ska packa ner... Tänkte iof bara tjuvstarta med o packa ner lite kläder till liten o så. Haha, kan inte förstå hur liten bäbis vi ska få... Och hur stor våran lille Teo kommer att bli... Jösses.

Ska snart göra mig i ordning för o åka till svenstavik, ska ta lite prover o stök för o se så att allt är bra...  Sen hoppas jag på lunch med älskade Kajsa Kavat.

Pysen är på dagis o leker och Jimmy leker med traktorn i skogen... Kör ved med andra ord! :-D

Kommentarer
Postat av: StErAnMo Crew

Yo! Jag ringer o ringer men du dissar mig fett
Det känns inte helt rätt!
Vill du inte snarra med moi
elle är du grymt upptagen Moa? ;P

2008-04-07 @ 17:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback