Frågestund...

Vet inte om benitan läser min blogg, men eftersom jag är värdelös på mail, så kommer listan här istället på vad jag gjort i mitt liv, vilket inte var så mycket ändå...

Jag har i mitt liv:

(x) Rökt en cigarett
(x) Druckit så mycket att du spytt
( ) Krockat någons bil
( ) Har krockat med moppe 
( ) Stulit en bil
(x) Varit kär
 (x) Blivit dumpad
 ( ) Haft sex på offentlig plats
 ( ) Snattat
( ) Fått sparken
 ( ) Varit i handgemäng.
 ( ) Smugit ut ur dina föräldrars hem 
( ) Blivit påkommen av någon när du haft sex.
 ( x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
( ) Blivit arrestrerad
(x) Gått på en BLIND DATE
(x) Ljugit för en vän
 (x) Skolkat
(  ) Sett någon dö
 ( ) Varit i Kanada
( ) Varit i Mexiko
 (x) Flugit flygplan (såvida det inte menas som pilot)
 (x) Gått vilse
(x) Rest runt i Sverige
 ( ) Besökt Washington DC
 (x) Simmat i havet
 (x) Känt som du skulle dö
 (X) Gråtit dig till sömns
 (x) Lekt tjuv och polis
 ( X) Nyligen ritat med färger
 (x) Sjungit karaoke
 ( ) Betalat för maten med enbart mynt
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra
 (x) Busringt
 (x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
 (x) Fångat en snöflinga på tungan
 (x) Dansat i regn
() Skrivit till Jultomten
 (x )Blivit kysst under en mistel
(x ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
(x) Blåst såpbubblor
 (x) Grillat på en strand
 (x) Gått på en fest du inte var bjuden till
() Åkt rullskridskor
 (x) Åkt skridskor
 (x ) Något smeknamn?

 1. Favoritdricka? Citronvatten, vatten eller Cola
 2. Tatuering? Nepp.
 3. Kroppspiercing? Nej
 4. Hur mycket mellan 1-10 gillar du ditt arbete?   7
 5. Din födelseort? Ö-sund
 6. Favorit-semesterort? Rhodos kanske...
 7. Har du nånsin vart i Afrika? Ja
 8. Någonsin stulit en trafikskylt?  nej...
 9. Favoritmat?  Kyckling
 10. Favoritdag i veckan?  lördag eller söndag  
11. Favoritmärke på kroppstvål? Nåt som luktar gott o fräscht
 12. Tandkräm? ja!
13. Favorit-doft? Nyduschad Jimmy
 14. Vad gör du för att koppla av? sover
 15. Meddelande till dina vänner som läser detta: Minnet är bra men kort...
 16. Hur ser du dig själv om 10 år? 10 år... nja, men då ska det nog vara bra! 
 17. Vad gör du när du är uttråkad? Sover eller städar
 18. Vad tycker du om att få? Tycker om att få vakna utvilad
 19. Plats längst bort från dig som du kommer att skicka detta till?  Ingen aning?
 20. Vem svarar snabbast? Ingen aning....

Kommentarer
Postat av: JZ

men åh, ja jag bara skrattar när jag läser deta... vad är det för dryck som du har fått genom näsan när du skrattat?? hoppas att allt är bra med er! skulle ha råkats tycke ja... KEK! /JZ

2008-04-29 @ 12:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback