Fredag

Känns som om man har fredag hela veckan nu för tiden... Det som skiljer dagarna åt är väl att det är olika program på teven om kvällarna. Men inte ens det märker vi av eftersom vi knappt sitter vid teven nånting. Så, fredag hela veckan är det som gäller.
Har nyss brottat mig genom köket, gud vad man kan hitta i skrymslen och hörn. Men just nu är det rent å inte så mycket att hittat... Har golvet kvar att skura, sen ska det nog lukta gott!

Pysen har sovit lite si så där i natt, har nog haft mardrömmar som det verkade. Kom till oss runt två, grät ömsom sov. Och ta i trä så klev både jag och jimmy upp innan teo, det var ett tag sen det hände!
Iof hade nog Jimmy ställt sin klocka för att ta sig ut i skogen i tid... Nu är han å håller på med timmermaskinen på nå vis.
Pysen är på dagis å ska nog lägga sig o sova i vagnen när som helst, sen ska jag hämta honom runt två då farmor med karl kommer på besök.

Drömde att jag födde barn i natt, det gjorde ont och tog ungefär tre minuter. Inte så lång förlossning med andra ord. En liten å glad pojkbäbis. Nu längtar jag ännu mer efter den lilla lilla bäbisen som bufflar o knuffar inne i min mage!

Nix, nu ska jag nog lägga mig raklång å vila ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback