Havandeskapspenning

Wohoo, idag fick jag beskedet! Å nu behöver jag inte oroa mig för att behöva jobba mer innan lilleskrutt kommer till oss! Så skööönt!

Har varit super trött idag, trots det fina vädret sov jag tre timmar efter att vi lämnat pysen på dagis, och nu har jag varit super trött i nån timme igen... Måste soooova.
Jag blir mer och mer lik katten Gustaf. Älskar lasagne, går ständigt upp i vikt och vill helst bara sova.

Lilleskrutt är en riktig liten akrobat, herregud så han knuffar o stökar där inne. Underbara unge. Ibland kan jag komma på mig själv att vara i en helt annan värld när jag sitter här i soffan med händerna på magen och ler så där dumt som man kan göra när man hamnar nån annan stans!
Tänk att vi snart är tvåbarns-föräldrar! Hur ska det gå?! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback