Im BIG!

Trött. Ryggvärk. Sammandragningar. En smula huvudvärk.... Och ett hejdundrande humör. Faktiskt ett humör åt det goda hållet, men känner nu att jag måste ha mat snart annars svälter jag ihjäl!

Fick höra av ett barn på dagis idag att jag nog var tjockast i hela världen. Ja, kanske, men mest troligt inte. Men i hans ögon var det sanningen. Moa den gigantiska.

Vi har finaste Teo i hela världen, det har jag och Jimmy bestämt, alldeles själva. Känns som en bra sak att bestämma.

Borde städa. Vill ha ett RENT HUS. Just nu är det stökigt, jag hatar stökigt. Hur gör gravida när de orkar? Jag orkar ju inte, tror jag ska dö så fort jag anstränger mig. Varför föddes jag i denna veka kropp? Hade väl kunnat få lite mer stake i mig. Nu blir jag ju alldeles snurrig bara av o sätta på mig skorna. Klent virke. Eller är det graviditeten som gör det?

Ne, nu ska jag ner till mamma o pappa för att förbättra mitt järnvärde... PALT!!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Förstår hur du känner dig. Förra veckan orkade jag städa från morgon till kväll och var så pigg och glad. Nu är det äckel päckel- stökigt här, ryggen gör ondare än ondast och jag vill bara sova.
Underbart att vara gravid va?
Kram Veronica

2008-04-03 @ 18:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback