Jimmy

Jahapp, igår var dagen för 28 år sedan som min blivande man föddes. Tänk, det visste jag inte då. Och med tanke på att han är några år äldre än mig så är det ju inte så fasansfullt konstigt ändå.
Vad vet man som obefintlig spermie egentligen?

Aja, dagen firades med kaka på säng och en hem-målad tavla av mig och Teo. Men vilket konstverk det var. Jimmy blev nästan, observera nästan, rörd till tårar.
Sen bedrog vi oss till östersund, lunch med mamma/svärmor/farmor. Tänk, en person definierad till tre. Efter lunchen sa vi hej med tårta på auto lack för att sedan handla å åka hem.
Väl hemma hade gästerna redan kommit och satt fint o väntade runt bordet. Vi fick ursäkta oss med att fint folk kommer sent.
Middag av tacos intogs för att sedan lindas in av lindas goda kaka, lite tårta och lite kladdkaka. Sen var vi trötta hela gänget.

Pysen följde med faster hem o jag å jimmy tog en romantiskt tripp med bilen för att titta på... Orrar, tjädrar och annat spännande som kan gömma sig i trädtopparna.
En dusch på tvåman hand, desperata husfruar, nybäddad säng, karlavagnen och sen kom John.
Ja, John Blund alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback