Mitt nya liv.

Nu har jag bestämt mig, det kom som en blixt från klar himmel, bara det att jag tänk på det ett tag. Men nu ska jag baske mej slå slag i saken och försöka bli en bättre människa.
Jag ska börja ikväll. Klara, färdiga... Gå! Så, då var vi igång. Om jag lägger mig nu, då kan jag ju nästan räkna det som om jag klarat att leva mitt nya liv iaf i en dag... eller kväll... eller natt... Mnjae, vi får se hur det blir.

Har haft en lugn o skön dag iaf! Jag o teo kravlade oss (mig) ur sängen kl.7 i morse... Vaknade av att Teo kom inkörandes till oss på sin bil... Så det var som sagt bara upp o åka! Efter frukost gick vi ut och lekte lite med traktorn, cykeln, bilen, vattnet, hinken å allt annat vi kunde hitta.
När herrn i huset vaknat pickade o packade vi oss iväg till klövsjö där jimmy o micke skulle lägga golv. Teo o Ante sov om varann, så det blev inte så mycket lekt, men lagom är bäst! :-D
Teo fick köra på Antes motorcykel, så nu är lyckan gjord för denna dag! Dessvärre fick även Jimmy provköra en motorcykel storleken större... Hans lycka är oxå gjord. Jag kan höra redan nu hur plånboken skriker av hunger... Ne, förresten, jag kan trösta plånboken. Vi ska inte mata nån cykelhandlare med pengar, vill han åka cykel får han baskemej cykla sig fram med hjälp av ben och trampor. Alldeles lagom.
Iaf... När Ante vaknat somnade pysen, och när pysen somnade, somnade även jag... roligt att ha mig på besök, förlåt Anna!

Näe, mår illa o har ont i ryggen. Ska nog sova nog, lika bäst är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback