morning

Var på sjön igår, det syns idag. Äntligen har Skålan fått sitt, antagligen enda, första och sista, rödljus. Vi får se hur långa bilköer jag kan fixa. Men en sak är säker, blir nog inte att ligga o sola idag... Kanske.
Jimmy den lilla räkan, han blir aldrig röd, nej, nej, han är ute en dag, kommer innanför dörren och är direkt snyggt brun. Jag kallar det orättvisa!
Jag är röd, sen försvinner det å så är jag blev igen.

Har haft massor av sammandragningar nu senaste dagarna, magen är mer eller mindre hååård hela tiden nu, men lillebror sparkar o bufflar... Jag vill att han ska komma ut snart så att jag inte behöver vara så nojjig! Vi vill ha en lillebror å en storebror nu!! Kom, kom, kom, kom hem till oss! :-D

Vädret är fortfarande strååålande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback