Promenad

Idag är faktiskt det härliga vårvädret tillbaka!! Så skönt, och man blir så mycket piggare, ja, så länge man inte sunkar ihop i soffan då vill säga. Känner hur trötter hänger i mina ögonlock, men jag kämpar emot. icke att han ska få ta mig! Ska dessutom hämta pysen om en timme... eller kanske halvtimme. Saknar ju ongen.

Följde med mamma o pappa på en promenad idag, så härligt. Där vankade man fram som en annan pingvin med magen i vädret och mössan högt upp på huvudet för att försöka få så mycket sol som möjligt.
Tog med mig Asta oxå. gladare hund får man leta! Överlyckliga hon, men hon är nog nästan latare än mig... Bådar gott som sylvass älghund. Vi kan kalla henne älgdräparn´!

Funderar på om man skulle ha vikt lite tvätt och kanske tvätta nån maskin, älskar när det luktar gott i huset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback