Sön 10/4

Gissa vädret, det är våran nya lek så här på morgonkvisten!
Och det är nog för det mesta samma svar... SNÖ.
Och vad är det för väder idag? Svar: SNÖ.

Teo sitter i famn på moffen å berättar att han vill klättra på stolen, men då kan man ramla och bli ledsen...
Pappan har nyss ätit frukost och ska nog snart till att tapetsera gästrummet.
Mamman sitter här, har oxå nyss ätit frukost och städat ur ett av skåpen i köket. Har tagit hälften nu, tömt rubbet, skurat, sorterat, slängt och flyttat runt lite. Även om det är sånt som inte syns, så är det sånt som känns.
Det var fräscht här när pysen kom till världen, och det ska baske mej vara lika när kornet kommer till oss.
Skillnaden är väl att när pysen kom så var vi mitt i renovering, hade bott här i tio dagar... Hade inget vardagsrum o en ruggig hall... Det är bättre nu. Men jag drömmer ändå om vårat enplanshus i timmer!

Nu kommer faster o hämtar pysen, dom ska få leka hela dagen medan mor o far i huset stökar... Så gott man orkar. Nu vill jag lägga mig o vila! :-D

Kommentarer
Postat av: Sara

Aaaaaahahahha.. trodde att det stod GÖKAR, itne stökar .. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback