Städa

Snön har vräkt ner, och när snön har gjort det så betyder det flera timmars snöröjning för han jag bor tillsammans med, så idag efter att pysen gått på dagis hoppade Jimmy in i traktorn å jag... Jag la mig o vilade, latmask. Tog mig iväg en sväng på dagis o hälsade på för att sen hem o... Vila lite. Sammandragningarna känns på riktigt så fort man gör nåt... Men ändå fick vi nog av stök och damm idag, så alla gjorde vi våran del....
Mamman dammtorkade, med fin hjälp av pysen, tyvärr funkade inte kameran när han var som mest inne i att putsa fönstren med sin far... Jojust, vi tömde HELA vardagsrummet oxå, för att kunna bona golvet...
image280

Teo fick användning av sin hammare som han fick i julklapp... Tack onkel! Men nu sitter iaf alla sladdar där de ska!
image281

Pappan gick ner på knä han... Skurade ordentligt och bonade golvet som nu mera glänser! :)
image283

Men nu är det klaaaart! Eller... Gardinerna har inte kommit upp än, det får bli i morgon, nu myser vi bara... Och innan ni lägger er i kväll... Kom ihåg tandtråden! :)
image284

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback