StErAnMo Crew

Hahaha, skrattade faktiskt rakt ut när jag såg senaste kommentaren, från StErAnMo! Har nyss varit nere hos mamma o pappa å ätit middag, när jag tog mig en liten vilolur på soffan dök tanken upp: Satan! Jag skulle ju ringa Ecca!
Går hem, startar datorn, kollar bloggen... Vem har skrivit? Jo, jo, jag hade blivit tagad... Nedrans klottrare!
Men hörru Pekka, nu äre som så, att när du ringt har jag nog jobbat, men mest av allt har jag varit lite rädd för att det ska va nån jädra bussundersökning!
Menneh, du får ringa igen... Jag tror att jag oxå får ringa, men det är ju himmel o pannkaka häcken full nu med en mage i vädre´ å en onge att jaga.

Nu säger nån "beppa mejje klä pås", vilket betyder: "Hjälp mig att klä på"... Nån här i huset vill ut å åka fyrhjuling i snöyran. Sagt å gjort.

Men Ekka Pekka, I do not diss you!

Korvett, hej svejs.


Kommentarer
Postat av: Tagar'n

hahahaha besssste! Vi rings! :)

2008-04-09 @ 09:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback