Strålande solsken!

Det har varit gassande sol och ett alldeles så där perfekt vårväder idag, en sån dag då man ska ligga i en snödriva och fördriva tiden tillsammans med familjen och en kopp choklad.
Så vad har vi gjort då? Jo, Jimmy o Teo har åkt traktor o jobbat medan jag har legat hemma i sängen. Har haft ont i magen från helvetet. Låg i duschen tills det var slut på varmvatten, vilket tar ett tag... Sen till sängen, sen till soffan å sen sängen igen. Har knappt kunnat stå på benen, men äntligen har jag fått i mig lite mat och två alvedon, kanske man är på väg upp på banan igen då! :-D

Helgen annars då...
I fredags blev faster och micke helt passande barnvakt, så att föräldrarna kunde åka in till stan. Åt middag och gick på BIO. Varg blev det... Jag vet att jag tyckte den var bra, men jag vet inte hur eller varför... Nog var det mer som en dokumentär än film... Lite platt, men som sagt, ändå bra.

I lördags tog vi en lååång sovmorgon tillsammans eftersom att det inte var nån pys hemma. Sen iväg till svenstavik, gick på galleri o tittade på Agnetas utställning. Jag vill köpa tavlor! Men har ju lika mycket pengar som en fattig kyrkråtta.... så icke.

Idag har det som sagt varit ryggläge. Och kvällen ser nog lika ut. Har nyss ätit pizza o druckit cola, hur nyttigt som helst! ;-D

Å i fredags hade vi ju celebert besök från både Klövsjö o Kvarnsjö! Teo tackar o bockar för lekstunden med er grabbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback