Till Ecca!

Till Ecca

Hej, du är en liten apa. JAG VILL OXÅ till Irland!

1. Vad ska du göra där?!
2. Vem mer än du åker?
3. Hur kom du på att du skulle dit?

Och nu till resten, i Dublin var jag ju inte speciellt mycket, så där vet jag ingenting om, men om du kan, så åk ut till västkusten! Där äre´ finnt. Eller ut i landsbygden iaf... Inte sååå mycket skog, men väldigt mycket mark.
Å försök hitta nån med häst så du kan ut i skogen, eller, ut på marken...
När du åker buss, se till att bussen åker åt rätt håll.... Det är ju vänstertrafIk... Nån missade det och ställde sig på fel sida vägen. Not good.
Ha med dig tjocksockar... Kalla golv.
Ta mycket kort och hälsa om du ser nån jag känner.
Och sen får du ju gärna skicka ett vykort.

Have a nice time over there!

Från din vän. M.


Kommentarer
Postat av: Apan

va haru för mailadress?

2008-04-14 @ 11:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback