Tror

Tror det är dags att lägga upp bilder egentligen... men inte nu, kanske senare idag eller ikväll. Eller en helt annan dag. Men för att lägga upp kort så måste ju de först in på datorn, å det orkar jag inte nu!

Onsdag idag, sista april va´? Vad ska man hitta på tro... Funderar på att åka upp till ridhuset o kolla om Messipessi är där, mysa lite med hästlukt.
Längtar så tills nästa sommar då jag kanske kan ta upp det här med ridningen igen, när barna´ är lite större o så.. Häst ska jag ha. Punkt.
Ikväll blir det nog lugnt, har faktiskt ingenting planerat... Men majbrasa bort i byn blire nog iaf.

Pysen har bara varit på dagis en dag den här veckan, resten av tiden ska han få va hemma. Tyckte det var lika bra eftersom att vi igår var på FC, idag är det sista april o sen är det ju stängt på dagis i morgon. Dessutom är det så lite barn där, ingen i Teos ålder riktigt, så då kan han få vara hemma o mojsa istället.

Lillebror i magen då...
Är överlycklig över att jag varken gått upp lika mkt i vikt den här gången, eller är lika stor som när jag väntade Teo! Det är ju iof några veckor kvar, men ändock.
Lillebror är precis som sin storebror när han låg i magen, det är buffel o spark heeela tiden, och så här på slutet blir det rätt mycket oavbruten sömn, varje gång jag vaknar för att vända mig känner man en knuff här eller en spark där... Rätt skönt ändå att bara kunna börja skratta mitt i natten för att det är nog tok där inne som gör sig påmind!

Nehe, kanske ska äta frukost nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback