Valborg

Jag vet, att för tre år sedan så hade vi inflyttningsmiddag i Stugun. Min familj och Jimmys familj. Då trodde vi att det var där vi skulle bo. Det var där våra barn skulle växa upp.
Året efter det bodde vi i en annan by, i ett annat hus. Då trodde vi annorlunda. Då trodde vi att det var där vi skulle bo, det var där vi försökte se framtiden men kände att det inte var rätt.
Året efter det så ägde vi ett hus, ett hus där vi ska bilda familj och se barnen växa upp.
I år bor vi kvar på samma ställe, men är vi fortfarande så säker på att det är i det här huset vi ska leva resten av vårat liv? Är man någonsin riktigt, riktigt säker? Men som det är nu... Ja, då känns det rätt säkert.

Jag har sett mig själv på kort idag. HAHAHAHA. Jag ser ut som en val!
Man kan ha skev verklighetsuppfattning, det har jag. Hahaha, det är nästan löjligt.
Im a big, big girl...

Kommentarer
Postat av: Sara

Big girl - you are beautiful!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback